Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Kundeservice

Betalingsalternativer: 

Vi bruker Klarna Checkout sin kasseløsning, men tilbyr også bruk av . For å gjøre opp med Paypal kan man trykke på "Bedrift" øverst i kassen. Dette gjelder selv om du legger inn en ordre som privatperson.

Ved bruk av Klarna Checkout kan du velge mellom faktura, Visa, Mastercard eller delbetaling. Faktura er oppgjørsmetoden som er valgt som standard, og når du kommer til siden som bekrefter at ordren er mottatt så er ordren registrert og pakken sendes ut snarlig.

Om du ønsker å betale med Visa eller Mastercard gjennomfører du ordren som normalt ved å klikke på "Fullfør kjøp". Deretter vil du bli videresendt til en side som bekrefter at ordren er mottatt, og i bunnen av denne siden finner du en tekst som sier "Vil du endre betalingsmåte?". Der klikker du på respektive logo, enten Visa eller Mastercard, og du blir videresendt til kortbetaling.

Faktura blir tilsendt på e-post når ordren sendes fra oss. Sjekk eventuelt mappen for søppelpost / spam om du ikke mottar fakturaen. Klarna har ansvaret for Friske Drag sine fakturaer. Hvis du har spørsmål angående en faktura henviser vi deg til å rette disse til Klarna.

Klarna kundeservice:

Tlf. 21 01 89 91

E-post. info@klarna.no

 

Frakt & Levering:

Fast fraktpris er 45,- kroner uansett fysisk størrelse på bestilling.  Det er gratis frakt på ordrer over 1000,- kroner.

Alle våre forsendelser sendes sporet, og du vil motta sporingsnummer på e-post når pakken sendes fra oss. Vi bruker Posten sitt nye sporingssystem hvor pakkene sendes direkte hjem i din postkasse og sporingen kan følges hele veien. Systemet innebærer at hver eneste pakke inneholder en RFID brikke som Posten skanner i alle ledd.

Pakker kan også hentes hos Staples på Kjørbekk i Skien, velg da dette alternativet i kassen.  Ordrer som kommer inn før 15:30 på hverdager er som regel klare til utlevering etter klokken 17:00 samme dag.  Pakken er klar til henting når du har mottatt en e-post om at pakken er sendt.  Legitimasjon må fremvises, og navn må samsvare med navnet i leveringsadressen.

Bestillinger sendes normalt samme, eller senest neste virkedag etter bestilling er lagt inn.

Posten sin leveringstid er normalt 1-2 dager. For at Posten skal levere pakken så raskt som mulig er det viktig at navnet og adressen stemmer 100%. Se over ordrebekreftelsen at leveringsinformasjonen er korrekt. 

Alle varer sendes fra Norge og det tilkommer ingen gebyrer eller avgifter utover beløpet du betaler i butikken.

Alle varer er på lager, om ikke annet er spesifisert.

Vi er kun en nettbutikk og har foreløpig ikke et fysisk utsalgssted. 

 

Spesielle hensyn eller spørsmål vedrørende en ordre:

Ved spørsmål om visse deler passer sammen, eller du ønsker at vi skal se spesielt over noe på ordren din, legg til en kommentar på ordren. Dette gjør du ved å trykke på "Kommentar til bestillingen" øverst i kassen.

Ved andre spørsmål, send oss gjerne en mail på post@friskedrag.no eller bruk vårt kontaktskjema.

 

Garanti / Angrerett:

Ved tekniske problemer eller spørsmål anbefaler vi å lese Brukerstøtte & Ofte stilte spørsmål for å se om løsningen kan finnes der.  

De fleste delene på en e-sigarett er slitasjedeler og må påberegnes å byttes ut fra tid til annen.

Garantitider:

Batterier: 3 måneder

Elektroniske mods og piper: 3-6 måneder  (ProVari 1 år)

Tanker: DOA (defekt ved mottak)

Fordamperhoder: DOA (defekt ved mottak)

Ved spørsmål angående garanti eller angrerett send oss en mail på post@friskedrag.no eller bruk vårt kontaktskjema.

Av hygieniske årsaker dekker ikke angreretten e-sigaretter som er tatt i bruk.             

 

Adresse:

Friske Drag AS

Kjørbekkdalen 15 B

3735 Skien